Cena specjalna (wyłącznie do programu z linii InsERT nexo, do którego przedłużany jest abonament) Licencja na 1 rok użytkowania
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie. Ale zawsze jesteśmy gotowi pomóc w sprawach technicznych związanych z ich obsługą czy nowymi wersjami aplikacji.
![]() | ||
|
do e-pomocy technicznej zajrzyj zawsze w
pierwszej kolejności |
||
| zobacz | ||
![]() | ||
|
InsERT nexo |
||
| zobacz | ||
|
Sello |
||
| zobacz | ||
![]() | ||
|
telefoniczna pomoc konsultantów InsERT Call
Center |
||
|
zgłaszanie sugestii |
||
![]() | ||
|
teleKonsultant* pomoc
telefoniczna pomoc zdalna
analiza uszkodzonych
baz danych |
||
| zobacz | ||
Uwaga! Aby skorzystać z opieki posprzedażnej, należy najpierw zarejestrować licencję. Można to zrobić z poziomu programu lub wysyłając do nas kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem. Przez 3 miesiące od momentu rejestracji licencji masz prawo do bezpłatnego korzystania z usług teleKonsultanta i e-Abonamentu.
Problem rozwiążemy szybciej, gdy przygotujesz kilka informacji dotyczących Twojego komputera i wersji programu, z którego korzystasz. Znajdziesz je w swoim systemie (Różne --> Informacje).
Ewentualne problemy możemy również rozwiązać w siedzibie Insertu. Zawsze jest jednak wcześniej umów się telefonicznie na konkretny dzień i godzinę. O tym, czy będzie to pomoc płatna czy bezpłatna, zdecyduje rodzaj problemu, z którym się zgłosisz.
Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami:
formularz
kontaktowy
tel.: 71 78 76 123 (w godz. 8.00-20.00)
faks: 71 78 76
111
ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław
| Kod produktu: | INSTELKONNXOA.SP |
| Linia produktów: | nexo |
| Typ: | Abonament |